Projekt efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy
Autor: Bedřich, Ing. Tomáš
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy. V teoretické části jsou nejprve vysvětlena základní teoretická východiska vztahující se k problematice marketingové komunikace a marketingu na sociálních sítích. Dále je představena vybraná společnost a provedena analýza současného stavu využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy, a to včetně komparace využití těchto sociálních sítí s firemní konkurencí. Výstupy plynoucí z analýzy současného stavu využití sociálních sítí jsou taktéž zachyceny prostřednictvím SWOT analýzy. V závěru analytické části jsou prezentovány výsledky plynoucí z dotazníkového šetření. Na základě poznatků plynoucích z analytické části je dále pro vybranou společnost zpracován projekt efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci, a to včetně nákladové, časové a rizikové analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48371
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 54995


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bedřich_2020_dp.pdf 5.645Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bedřich_2020_op.docx 24.68Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bedřich_2020_vp.docx 31.88Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet