Projekt efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy |
Autor: |
Bedřich, Ing. Tomáš
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy. V teoretické části jsou nejprve vysvětlena základní teoretická východiska vztahující se k problematice marketingové komunikace a marketingu na sociálních sítích. Dále je představena vybraná společnost a provedena analýza současného stavu využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy, a to včetně komparace využití těchto sociálních sítí s firemní konkurencí. Výstupy plynoucí z analýzy současného stavu využití sociálních sítí jsou taktéž zachyceny prostřednictvím SWOT analýzy. V závěru analytické části jsou prezentovány výsledky plynoucí z dotazníkového šetření. Na základě poznatků plynoucích z analytické části je dále pro vybranou společnost zpracován projekt efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci, a to včetně nákladové, časové a rizikové analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48371
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
54995
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet