Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Chovančík, Vít
dc.date.accessioned 2010-07-16T06:09:47Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:19Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4831
dc.description.abstract Hlavním cílem mé diplomové práce je vytvořit strategii marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o. Diplomovou práci jsem rozdělil na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části popisuji teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování marketingového komunikace. V analytické části jsem vypracoval analýzu vnitřního a vnějšího prostředí pomocí SWOT analýzy, dále jsem zpracoval PEST analýzu, marketingový mix, dotazník, marketingovou komunikaci a BCG matici. V projektové části jsem vypracoval strategii marketingové komunikace provozu Kavo by greiner packaging a podrobil ji nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 98 s. cs
dc.format.extent 2587760 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 04.05.2009
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject PEST cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject sales promotion en
dc.subject PEST en
dc.subject SWOT en
dc.subject cost analysis en
dc.subject risk analysis en
dc.title Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o. cs
dc.title.alternative The project strategy of marketing communication to promote sales of greiner packaging slušovice s.r.o. company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bělíček, Daniel
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated The main aim of my diploma thesis was to create the strategy of marketing communication to promote sales of greiner packaging slušovice s.r.o. company. The diploma thesis is divided into three parts - theoretical, analytical and project part. The first part describes theoretical knowledge, important for designing a marketing communication. The analytical part presents an analysis of internal and external environment using SWOT analysis. I have also produced PEST analysis, marketing mix, questionnaire, marketing communication and BCG matrix. In the project I present my strategy of marketing communication of Kavo by greiner packaging operation applying cost analysis and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5999
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
chovančík_2007_dp.pdf 2.467Mb PDF View/Open
chovančík_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
chovančík_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account