Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Chovančík, Vít
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T06:09:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:19Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4831
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem mé diplomové práce je vytvořit strategii marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o. Diplomovou práci jsem rozdělil na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části popisuji teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování marketingového komunikace. V analytické části jsem vypracoval analýzu vnitřního a vnějšího prostředí pomocí SWOT analýzy, dále jsem zpracoval PEST analýzu, marketingový mix, dotazník, marketingovou komunikaci a BCG matici. V projektové části jsem vypracoval strategii marketingové komunikace provozu Kavo by greiner packaging a podrobil ji nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
98 s. |
cs |
dc.format.extent |
2587760 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 04.05.2009 |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
PEST
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
PEST
|
en |
dc.subject |
SWOT
|
en |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.title |
Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The project strategy of marketing communication to promote sales of greiner packaging slušovice s.r.o. company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bělíček, Daniel |
|
dc.date.accepted |
2007-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of my diploma thesis was to create the strategy of marketing communication to promote sales of greiner packaging slušovice s.r.o. company. The diploma thesis is divided into three parts - theoretical, analytical and project part. The first part describes theoretical knowledge, important for designing a marketing communication. The analytical part presents an analysis of internal and external environment using SWOT analysis. I have also produced PEST analysis, marketing mix, questionnaire, marketing communication and BCG matrix. In the project I present my strategy of marketing communication of Kavo by greiner packaging operation applying cost analysis and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5999
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account