Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o. |
Autor: |
Chovančík, Vít
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem mé diplomové práce je vytvořit strategii marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o. Diplomovou práci jsem rozdělil na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části popisuji teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování marketingového komunikace. V analytické části jsem vypracoval analýzu vnitřního a vnějšího prostředí pomocí SWOT analýzy, dále jsem zpracoval PEST analýzu, marketingový mix, dotazník, marketingovou komunikaci a BCG matici. V projektové části jsem vypracoval strategii marketingové komunikace provozu Kavo by greiner packaging a podrobil ji nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4831
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 04.05.2009
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
5999
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet