dc.contributor.advisor |
Hanková, Magdalena
|
|
dc.contributor.author |
Matušíková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:44Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:44Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48311
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce, obsahující teoretickou a praktickou část, se zaměřuje na problematiku primárního vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra pohledem učitelů. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska spojená se specifiky poruch autistického spektra, a to jak v rovině obecné, tak i v kontextu podmínek vzdělávání jedince s tímto postižením v prostředí primárních škol a také na vymezení učitelské profese z hlediska inkluzivního vzdělávání, a to s akcentem na učitelovu profesní přípravu a kompetence. Praktická část si prostřednictvím kvalitativního výzkumného šetření klade za cíl zmapovat primární vzdělávání žáků s autismem pohledem učitelů. Vyústěním je situační analýza, která odhaluje diskurzivní vztahy mezi aktéry školní edukace v inkluzivním vzdělávání. |
|
dc.format |
121 s. (221265 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
poruchy autistického spektra
|
cs |
dc.subject |
primární vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
žák s poruchami autistického spektra
|
cs |
dc.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
inkluzivní učitel
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
autism spectrum disorders
|
en |
dc.subject |
primary education
|
en |
dc.subject |
pupil with autism spectrum disorders
|
en |
dc.subject |
inclusive education
|
en |
dc.subject |
inclusive teacher
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.title |
Primární vzdělávání žáků s autismem pohledem učitelů |
|
dc.title.alternative |
Primary education of pupils with autism from the perspective of teachers |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krausová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The submitted diploma thesis, containing theoretical and practical part, focuses on the issues of education of pupils with autism spectrum disorders in primary education from the perspective of teachers. The theoretical part defines the theoretical basis associated with the specifics of autism spectrum disorders both in general, and in the context of the conditions of education of individuals with this disability in primary schools and the definition of the teaching profession in terms of inclusive education, namely with an emphasis on teacher training and competencies. The practical part aims to map the primary education of pupils with autism from the perspective of teachers using a qualitative research survey. The result is a situation analysis that reveals discursive relationships between all the participants in an inclusive school education. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54920
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|