Primární vzdělávání žáků s autismem pohledem učitelů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Primární vzdělávání žáků s autismem pohledem učitelů |
Autor: |
Matušíková, Jana
|
Vedoucí: |
Hanková, Magdalena
|
Abstrakt:
|
Předkládaná diplomová práce, obsahující teoretickou a praktickou část, se zaměřuje na problematiku primárního vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra pohledem učitelů. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska spojená se specifiky poruch autistického spektra, a to jak v rovině obecné, tak i v kontextu podmínek vzdělávání jedince s tímto postižením v prostředí primárních škol a také na vymezení učitelské profese z hlediska inkluzivního vzdělávání, a to s akcentem na učitelovu profesní přípravu a kompetence. Praktická část si prostřednictvím kvalitativního výzkumného šetření klade za cíl zmapovat primární vzdělávání žáků s autismem pohledem učitelů. Vyústěním je situační analýza, která odhaluje diskurzivní vztahy mezi aktéry školní edukace v inkluzivním vzdělávání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48311
|
Datum:
|
2019-10-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
54920
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet