Inkluzivní vzdělávání žáků se zrakovým postižením pohledem učitelů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hanková, Magdalena
|
|
dc.contributor.author |
Jaroščáková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:42Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:42Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48242
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků se zrakovým postižením pohledem učitelů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vy-mezuje pojmy, jako jsou zrakové postižení a jejich klasifikace či možnosti kompenzace zrakové vady. Dále se zabývá inkluzivním vzděláváním jako takovým. V poslední kapitole se věnuje osobě učitele působícího v pedagogickém procesu s žákem se zrakovým postiže-ním. Praktická část využívá formu polostrukturovaných rozhovorů s učiteli, kteří mají zku-šenost s výukou žáka se zrakovým postižením. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jak uči-telé vnímají svoje zkušenosti v této oblasti. |
|
dc.format |
75 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
pohled učitele na inkluzivní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
zrakové postižení
|
cs |
dc.subject |
žák se zrakovým postižením
|
cs |
dc.subject |
inclusive education
|
en |
dc.subject |
teacher´s personal views on inclusive education
|
en |
dc.subject |
impaired sight
|
en |
dc.subject |
visually impaired student
|
en |
dc.title |
Inkluzivní vzdělávání žáků se zrakovým postižením pohledem učitelů |
|
dc.title.alternative |
Children with Visual Impairment and Their Inclusive Education as Viewed by Teachers |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on inclusive education of visually impaired students as viewed by tea-chers. It consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with con-cepts such as impaired sight and its forms and possible ways of compensating for particular sight problems. It also explores inclusive education as such. The last chapter deals with teachers educating someone who is partially sighted. The practical part is based on semi-structured interviews with teachers who have some experience with visually impaired stu-dents. The aim of the thesis is to find out how teachers perceive and articulate their ideas, opinions and experience in this area. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54813
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account