Inkluzivní vzdělávání žáků se zrakovým postižením pohledem učitelů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Inkluzivní vzdělávání žáků se zrakovým postižením pohledem učitelů |
Autor: |
Jaroščáková, Veronika
|
Vedoucí: |
Hanková, Magdalena
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků se zrakovým postižením pohledem učitelů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vy-mezuje pojmy, jako jsou zrakové postižení a jejich klasifikace či možnosti kompenzace zrakové vady. Dále se zabývá inkluzivním vzděláváním jako takovým. V poslední kapitole se věnuje osobě učitele působícího v pedagogickém procesu s žákem se zrakovým postiže-ním. Praktická část využívá formu polostrukturovaných rozhovorů s učiteli, kteří mají zku-šenost s výukou žáka se zrakovým postižením. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jak uči-telé vnímají svoje zkušenosti v této oblasti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48242
|
Datum:
|
2019-10-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
54813
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet