Rizika zavádění nového produktu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomaštík, Marek
|
|
dc.contributor.author |
Artim, Alexander
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:38Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:38Z |
|
dc.date.issued |
2019-11-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48167
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce bude řešit rizika a problémy při zavádění nového produktu firmy KetoFit na trh. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměří na marketingové pojmy, které souvisí s problematikou uvedení nového produktu na trh. V části praktické, budeme využívat teoretické zkušenosti a ná-sledně je aplikovat do praxe, která je rozdělena do několika kapitol. Za prvé si představíme společnost KetoFit, jejich sortiment a také jejich nový výrobek proteinové tyčinky. Dále budou sestaveny marketingové analýzy, jako první je uvedena analýza PEST, poté prove-deny analýzy zákazníků a konkurence. Nakonec bude sestavena Bostonská matice a prove-den návrh na zmírnění rizika zaváděného produktu. |
|
dc.format |
73 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
riziko
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
Customers
|
en |
dc.subject |
Market
|
en |
dc.subject |
Product
|
en |
dc.subject |
Risk
|
en |
dc.title |
Rizika zavádění nového produktu |
|
dc.title.alternative |
The Risks of Introducing a New Product |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Heinzová, Romana |
|
dc.date.accepted |
2020-07-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis will solve the risks and problems in introducing a new product of Ke-toFit to the market. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part will focus on marketing terms related to the issue of launching a new product on the market. In the practical part, we will use theoretical experience and then apply it to practice, which is divided into several chapters. Firstly, we introduce KetoFit, their product range and their new protein bar product. In addition, marketing analyzes will be compiled, the PEST analysis will be presented first, followed by customer and compe-tition analyzes. Finally, the Boston Matrix will be compiled and a proposal to mitigate the risk of the introduced product will be made. |
|
dc.description.department |
Ústav krizového řízení |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ovládání rizik |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Risk Control |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Procesní inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Process Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
54724
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-05-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account