Rizika zavádění nového produktu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rizika zavádění nového produktu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Artim, Alexander
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:38Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:38Z
dc.date.issued 2019-11-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48167
dc.description.abstract Bakalářská práce bude řešit rizika a problémy při zavádění nového produktu firmy KetoFit na trh. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměří na marketingové pojmy, které souvisí s problematikou uvedení nového produktu na trh. V části praktické, budeme využívat teoretické zkušenosti a ná-sledně je aplikovat do praxe, která je rozdělena do několika kapitol. Za prvé si představíme společnost KetoFit, jejich sortiment a také jejich nový výrobek proteinové tyčinky. Dále budou sestaveny marketingové analýzy, jako první je uvedena analýza PEST, poté prove-deny analýzy zákazníků a konkurence. Nakonec bude sestavena Bostonská matice a prove-den návrh na zmírnění rizika zaváděného produktu.
dc.format 73
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject trh cs
dc.subject produkt cs
dc.subject riziko cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Competition en
dc.subject Customers en
dc.subject Market en
dc.subject Product en
dc.subject Risk en
dc.title Rizika zavádění nového produktu
dc.title.alternative The Risks of Introducing a New Product
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Heinzová, Romana
dc.date.accepted 2020-07-02
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis will solve the risks and problems in introducing a new product of Ke-toFit to the market. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part will focus on marketing terms related to the issue of launching a new product on the market. In the practical part, we will use theoretical experience and then apply it to practice, which is divided into several chapters. Firstly, we introduce KetoFit, their product range and their new protein bar product. In addition, marketing analyzes will be compiled, the PEST analysis will be presented first, followed by customer and compe-tition analyzes. Finally, the Boston Matrix will be compiled and a proposal to mitigate the risk of the introduced product will be made.
dc.description.department Ústav krizového řízení
dc.thesis.degree-discipline Ovládání rizik cs
dc.thesis.degree-discipline Risk Control en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Procesní inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Process Engineering en
dc.identifier.stag 54724
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-05-27


Files in this item

Files Size Format View Description
artim_2020_dp.pdf 834.8Kb PDF View/Open None
artim_2020_op.pdf 310.6Kb PDF View/Open None
artim_2020_vp.pdf 290.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account