Rizika zavádění nového produktu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rizika zavádění nového produktu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rizika zavádění nového produktu
Autor: Artim, Alexander
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Bakalářská práce bude řešit rizika a problémy při zavádění nového produktu firmy KetoFit na trh. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměří na marketingové pojmy, které souvisí s problematikou uvedení nového produktu na trh. V části praktické, budeme využívat teoretické zkušenosti a ná-sledně je aplikovat do praxe, která je rozdělena do několika kapitol. Za prvé si představíme společnost KetoFit, jejich sortiment a také jejich nový výrobek proteinové tyčinky. Dále budou sestaveny marketingové analýzy, jako první je uvedena analýza PEST, poté prove-deny analýzy zákazníků a konkurence. Nakonec bude sestavena Bostonská matice a prove-den návrh na zmírnění rizika zaváděného produktu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48167
Datum: 2019-11-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav krizového řízení
Studijní obor: Ovládání rizik
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 54724


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
artim_2020_dp.pdf 834.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
artim_2020_op.pdf 310.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
artim_2020_vp.pdf 290.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet