Rizika zavádění nového produktu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rizika zavádění nového produktu |
Autor: |
Artim, Alexander
|
Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce bude řešit rizika a problémy při zavádění nového produktu firmy KetoFit na trh. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměří na marketingové pojmy, které souvisí s problematikou uvedení nového produktu na trh. V části praktické, budeme využívat teoretické zkušenosti a ná-sledně je aplikovat do praxe, která je rozdělena do několika kapitol. Za prvé si představíme společnost KetoFit, jejich sortiment a také jejich nový výrobek proteinové tyčinky. Dále budou sestaveny marketingové analýzy, jako první je uvedena analýza PEST, poté prove-deny analýzy zákazníků a konkurence. Nakonec bude sestavena Bostonská matice a prove-den návrh na zmírnění rizika zaváděného produktu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48167
|
Datum:
|
2019-11-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav krizového řízení |
Studijní obor:
|
Ovládání rizik |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
54724
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet