dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Horáčková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:33Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:33Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48047
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter. Zaměřuje se na fyzický rozvoj dítěte a oblast zdokonalování psychických procesů a funkcí. Teoretická část obsahuje terminologické vymezení pojmů souvisejících s pedagogickou diagnostikou v prostředí mateřské školy. Dále se zabývá diagnostickým portfoliem a jeho obsahem. Popisuje profesní kompetence učitele a to především kompetenci diagnostickou. Praktická část popisuje návrh, realizaci souboru aktivit diagnostického portfolia a evaluaci obsahu aktivit. Tyto aktivity jsou zaměřeny na rozvoj základů klíčových kompetencí a poskytují informace o výsledcích a pokroku dítěte. Pomáhají učiteli při volbě výchovných a vzdělávacích strategií k podpoře individuálního vývoje dítěte. Praktická část je doplněna také o doporučení pro praxi v mateřských školách. |
|
dc.format |
97 s. (112 625 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
diagnostické portfolio
|
cs |
dc.subject |
diagnostický nástroj
|
cs |
dc.subject |
diagnostická kompetence učitele
|
cs |
dc.subject |
individualizace ve vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
diagnostic portfolio
|
en |
dc.subject |
diagnostic tool
|
en |
dc.subject |
diagnostic competence
|
en |
dc.subject |
individualization in education
|
en |
dc.subject |
preschool
|
en |
dc.title |
Diagnostické portfolio jako nástroj učitele k rozvoji dítěte |
|
dc.title.alternative |
Diagnostic portfolio as a teacher's tool of child's development |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pacholík, Viktor |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this dissertation is to inspect child development in physical terms, as well as improvement of psychological processes and function. This dissertation focuses on application. Theoretical part explains the discourse of pedagogy, key terms and their diagnostics in preschoolers. It studies the diagnostic portfolio and its content. Further, the theoretical part describes professional competences of teachers, most importantly diagnostic competence. Practical part consists of a proposal for diagnostic action as series of activities from the portfolio, its implementation and evaluation. Said activities focus on development of fundamental competences and provide information on results and progress of the child. Activities aid teacher's choice of pedagogic strategies and teaching methods in order to support and enhance individual child development. Practical part concludes with a proposal of pedagogic action and teaching strategies for children in preschool. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54575
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-05-04 |
|