Diagnostické portfolio jako nástroj učitele k rozvoji dítěte

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Diagnostické portfolio jako nástroj učitele k rozvoji dítěte

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Diagnostické portfolio jako nástroj učitele k rozvoji dítěte
Autor: Horáčková, Martina
Vedoucí: Petrů Puhrová, Barbora
Abstrakt: Bakalářská práce má aplikační charakter. Zaměřuje se na fyzický rozvoj dítěte a oblast zdokonalování psychických procesů a funkcí. Teoretická část obsahuje terminologické vymezení pojmů souvisejících s pedagogickou diagnostikou v prostředí mateřské školy. Dále se zabývá diagnostickým portfoliem a jeho obsahem. Popisuje profesní kompetence učitele a to především kompetenci diagnostickou. Praktická část popisuje návrh, realizaci souboru aktivit diagnostického portfolia a evaluaci obsahu aktivit. Tyto aktivity jsou zaměřeny na rozvoj základů klíčových kompetencí a poskytují informace o výsledcích a pokroku dítěte. Pomáhají učiteli při volbě výchovných a vzdělávacích strategií k podpoře individuálního vývoje dítěte. Praktická část je doplněna také o doporučení pro praxi v mateřských školách.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48047
Datum: 2019-10-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 54575


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
horáčková_2020_dp.pdf 5.924Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horáčková_2020_op.pdf 380.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
horáčková_2020_vp.docx 17.58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet