Virtuální kamerový systém
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Adámek, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Křižanová, Jolana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:28Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:28Z |
|
dc.date.issued |
2019-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47916
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na návrh virtuálního kamerového systému pro vybraný komerční komplex. Teoretická část se zabývá historií a vývojovými trendy virtuální reality, softwary určené pro vytváření programů ve virtuální realitě a potřebným vybavením. Dále je v této části popsán kamerový systém, jeho rozdělení, jaké jsou jeho komponenty a jaké softwary se nyní využívají pro návrhy kamerových systémů. V praktické části je vybrán software pro vytváření virtuální reality Unreal Engine. V něm je proveden teoretický návrh kamerového systému, který je následně zabalen pro platformu Windows. Závěrem je software analyzován a posouzen, zda je vhodný pro každodenní vytváření návrhů kamerových systémů |
|
dc.format |
101 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
virtuální realita
|
cs |
dc.subject |
kamerový systém
|
cs |
dc.subject |
software
|
cs |
dc.subject |
Unreal Engine
|
cs |
dc.subject |
virtual reality
|
en |
dc.subject |
camera system
|
en |
dc.subject |
software
|
en |
dc.subject |
Unreal Engine
|
en |
dc.title |
Virtuální kamerový systém |
|
dc.title.alternative |
Virtual camera system |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Loveček, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2020-09-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on the design of a virtual camera system for a selected commercial complex. The theoretical part deals with the history and development trends of virtual reality, software designed for creating programs in virtual reality, and the necessary equipment. Furthermore, this section describes the camera system, its division, what are its components, and what software is now used for the design of camera systems. In the practical part, the software for creating a virtual reality Unreal Engine is selected. The theoretical design of the camera system is performed in it, which is then packaged for the Windows platform. Finally, the software is analyzed and assessed whether it is suitable for the everyday design of camera systems. |
|
dc.description.department |
Ústav elektroniky a měření |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Bezpečnostní technologie, systémy a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Security Technologies, Systems and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
54330
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account