Mobilní aplikace demonstrující doporučené postupy a návrhové vzory frameworku Flutter
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Král, Erik
|
|
dc.contributor.author |
Sedlář, David
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:24Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:24Z |
|
dc.date.issued |
2019-11-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47841
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je popsat multiplatformní framework pro vyvoj mobilních aplikací Flutter a jeho návrhové vzory. Úvod práce je věnovany srovnání na trhu dostupnych multiplatformních frameworků na trhu a jejich základní činnosti. Teoretická část se zabyvá popisem základních metodik frameworku Flutter, jeho jednotlivych návrhovych vzorů a jejich užitím v praxi. V praktické části je na základě předchozích znalostí navržena a následně naprogramována aplikace demonstrující některé z návrhovych vzorů a techniky vyvoje v tomto frameworku. |
|
dc.format |
62 s.(72 972 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
Flutter
|
cs |
dc.subject |
Android
|
cs |
dc.subject |
iOS
|
cs |
dc.subject |
Multiplatformní vyvoj
|
cs |
dc.subject |
Reaktivní programování
|
cs |
dc.subject |
Mobile applications
|
en |
dc.subject |
Flutter
|
en |
dc.subject |
Android
|
en |
dc.subject |
iOS
|
en |
dc.subject |
Multiplatform development
|
en |
dc.subject |
Reactive programming
|
en |
dc.title |
Mobilní aplikace demonstrující doporučené postupy a návrhové vzory frameworku Flutter |
|
dc.title.alternative |
Illustrating Flutter Design Patterns and Good Practices Using a Mobile Application |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vařacha, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2020-08-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to describe a multiplatform framework for the development of mobile applications, Flutter and its design patterns. The introduction is devoted to the comparison of existing multiplatform frameworks on the market and their basic activities. The theoretical part is focused on the description of the basic methodologies of the Flutter framework, as well as the description of individual design patterns and their use in practice.In the practical part, based on previous knowledge, an application demonstrating and subsequently programming an application demonstrating some of the design patterns and development techniques in this framework is designed and subsequently programmed. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
54203
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account