dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Zoubková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:08Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47473
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zaváděcí marketingovou kampaň ve vybrané společnosti, která bude uvedena na trh. Cílem této práce bylo navrhnout marketingovou kampaň, která zvýší povědomí o nové svatební společnosti. Teoretická část byla zaměřena na shrnutí lite-rární rešerše, která se zabývala především informacemi o marketingovém mixu, komunikaci a kampani. Následně byly zpracovány východiska pro zpracování praktické části, jejímž cílem byla situační analýza, kvantitativní výzkum pomocí dotazníku a analýza silných, slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Na základě zjištěných informací z analýz byla navrh-nuta v projektové části práce zaváděcí marketingová kampaň pro podporu zvýšení pově-domí o značce. Tento projekt obsahuje tvorbu webové stránky a účast na svatebním veletr-hu a byl podroben rizikové, nákladové a časové analýze. |
|
dc.format |
100 s. (127 093) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
zaváděcí kampaň
|
cs |
dc.subject |
reklama a propagace
|
cs |
dc.subject |
svatební společnost
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
launch campaign
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
promo-tion
|
en |
dc.subject |
wedding company
|
en |
dc.title |
Projekt zaváděcí marketingové kampaně ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Project of Initial Marketing Campaign in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2020-07-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on an introductory marketing campaign in a selected com-pany, which will be launched on the market. The aim of this work was to design a market-ing campaign that will increase awareness of the new wedding company. The theoretical part was focused on a summary of literary research, which dealt mainly with information about marketing mix, communication and campaigns. Subsequently, the starting points for the elaboration of the practical part were developed, the aim of which was situation analy-sis, quantitative research using a questionnaire and analysis of strengths, weaknesses, op-portunities and threats. Based on the information obtained from the analyses, an introduc-tory marketing campaign was designed in the project part of the work to support the in-crease of brand awareness. This project includes the creation of a website and participation in the wedding trade fair and was underwent risk, expense and time analyses. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52296
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|