Projekt zaváděcí marketingové kampaně ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zaváděcí marketingové kampaně ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Zoubková, Zuzana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:08Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47473
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zaváděcí marketingovou kampaň ve vybrané společnosti, která bude uvedena na trh. Cílem této práce bylo navrhnout marketingovou kampaň, která zvýší povědomí o nové svatební společnosti. Teoretická část byla zaměřena na shrnutí lite-rární rešerše, která se zabývala především informacemi o marketingovém mixu, komunikaci a kampani. Následně byly zpracovány východiska pro zpracování praktické části, jejímž cílem byla situační analýza, kvantitativní výzkum pomocí dotazníku a analýza silných, slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Na základě zjištěných informací z analýz byla navrh-nuta v projektové části práce zaváděcí marketingová kampaň pro podporu zvýšení pově-domí o značce. Tento projekt obsahuje tvorbu webové stránky a účast na svatebním veletr-hu a byl podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
dc.format 100 s. (127 093)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject služba cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject zaváděcí kampaň cs
dc.subject reklama a propagace cs
dc.subject svatební společnost cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject service en
dc.subject marketing communication en
dc.subject launch campaign en
dc.subject advertising en
dc.subject promo-tion en
dc.subject wedding company en
dc.title Projekt zaváděcí marketingové kampaně ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Project of Initial Marketing Campaign in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2020-07-08
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on an introductory marketing campaign in a selected com-pany, which will be launched on the market. The aim of this work was to design a market-ing campaign that will increase awareness of the new wedding company. The theoretical part was focused on a summary of literary research, which dealt mainly with information about marketing mix, communication and campaigns. Subsequently, the starting points for the elaboration of the practical part were developed, the aim of which was situation analy-sis, quantitative research using a questionnaire and analysis of strengths, weaknesses, op-portunities and threats. Based on the information obtained from the analyses, an introduc-tory marketing campaign was designed in the project part of the work to support the in-crease of brand awareness. This project includes the creation of a website and participation in the wedding trade fair and was underwent risk, expense and time analyses.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52296
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
zoubková_2020_dp.pdf 4.511Mb PDF View/Open None
zoubková_2020_op.docx 24.49Kb Unknown View/Open None
zoubková_2020_vp.docx 24.30Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account