Projekt zaváděcí marketingové kampaně ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zaváděcí marketingové kampaně ve vybrané společnosti |
Autor: |
Zoubková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na zaváděcí marketingovou kampaň ve vybrané společnosti, která bude uvedena na trh. Cílem této práce bylo navrhnout marketingovou kampaň, která zvýší povědomí o nové svatební společnosti. Teoretická část byla zaměřena na shrnutí lite-rární rešerše, která se zabývala především informacemi o marketingovém mixu, komunikaci a kampani. Následně byly zpracovány východiska pro zpracování praktické části, jejímž cílem byla situační analýza, kvantitativní výzkum pomocí dotazníku a analýza silných, slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Na základě zjištěných informací z analýz byla navrh-nuta v projektové části práce zaváděcí marketingová kampaň pro podporu zvýšení pově-domí o značce. Tento projekt obsahuje tvorbu webové stránky a účast na svatebním veletr-hu a byl podroben rizikové, nákladové a časové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47473
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
52296
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet