Projekt marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Zajíčková, Nikola
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:08Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47472
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřená na zlepšení marketingové komunikace ve firmě Bricol s. r. o.. Cílem této diplomové práce je dostat firmu do podvědomí široké veřejnosti a získání nových zákazníků. Práce se opírá o zjištěné teoretické poznatky, které byly apli-kovány při zpracování praktické části diplomové práce. V praktické části jsou realizované tyto analýzy: PEST analýza, Porterova analýza, analýza současného stavu marketingové komunikace firmy a SWOT analýza. Na základě vyhodnocených analýz je navržen projekt na zlepšení nynější marketingové komunikace. Projekt je zaměřený na online nástroje marketingové komunikace jako jsou sociální sítě, blogy, copywriting a PPC reklama. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 90 s. (126 885 znakov)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject blog cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject internet marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject blog en
dc.subject analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o.
dc.title.alternative The Marketing Communication Project of Company Bricol s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Matošková, Jana
dc.date.accepted 2020-07-09
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on improving marketing communication in the company Bricol s.r.o. The aim of this thesis is to get into the awareness of the general public and gain the new customers. The work is based on the identified theoretical knowledge, which were applied in the development of the practical part of the thesis. In the practical part, the following analyses are performed: PEST analysis, Porter analysis, analysis of the current state of marketing communication of the company and SWOT ana-lysis. Based on the eva-luation of the analyses, a project is proposed to improve the current marketing communica-tion. The project focuses on online marketing communication tools such as social networks, blogs, copywriting and PPC advertising. The whole project is subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52294
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
zajíčková_2020_dp.pdf 4.566Mb PDF View/Open None
zajíčková_2020_op.docx 25.90Kb Unknown View/Open None
zajíčková_2020_vp.docx 24.72Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account