dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Zajíčková, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:08Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47472
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřená na zlepšení marketingové komunikace ve firmě Bricol s. r. o.. Cílem této diplomové práce je dostat firmu do podvědomí široké veřejnosti a získání nových zákazníků. Práce se opírá o zjištěné teoretické poznatky, které byly apli-kovány při zpracování praktické části diplomové práce. V praktické části jsou realizované tyto analýzy: PEST analýza, Porterova analýza, analýza současného stavu marketingové komunikace firmy a SWOT analýza. Na základě vyhodnocených analýz je navržen projekt na zlepšení nynější marketingové komunikace. Projekt je zaměřený na online nástroje marketingové komunikace jako jsou sociální sítě, blogy, copywriting a PPC reklama. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
90 s. (126 885 znakov) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
blog
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
blog
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Communication Project of Company Bricol s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Matošková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2020-07-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on improving marketing communication in the company Bricol s.r.o. The aim of this thesis is to get into the awareness of the general public and gain the new customers. The work is based on the identified theoretical knowledge, which were applied in the development of the practical part of the thesis. In the practical part, the following analyses are performed: PEST analysis, Porter analysis, analysis of the current state of marketing communication of the company and SWOT ana-lysis. Based on the eva-luation of the analyses, a project is proposed to improve the current marketing communica-tion. The project focuses on online marketing communication tools such as social networks, blogs, copywriting and PPC advertising. The whole project is subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52294
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|