Projekt marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o.
Autor: Zajíčková, Nikola
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřená na zlepšení marketingové komunikace ve firmě Bricol s. r. o.. Cílem této diplomové práce je dostat firmu do podvědomí široké veřejnosti a získání nových zákazníků. Práce se opírá o zjištěné teoretické poznatky, které byly apli-kovány při zpracování praktické části diplomové práce. V praktické části jsou realizované tyto analýzy: PEST analýza, Porterova analýza, analýza současného stavu marketingové komunikace firmy a SWOT analýza. Na základě vyhodnocených analýz je navržen projekt na zlepšení nynější marketingové komunikace. Projekt je zaměřený na online nástroje marketingové komunikace jako jsou sociální sítě, blogy, copywriting a PPC reklama. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47472
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 52294


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zajíčková_2020_dp.pdf 4.566Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zajíčková_2020_op.docx 25.90Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zajíčková_2020_vp.docx 24.72Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet