Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Phamová, Linh Giang
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:07Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47465
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o. reflektuje běžnou praxi marketingových oddělení ve středních i velkých firmách. Zaměřuje se na kombinaci dvou důležitých marketingových nástrojů, které slouží k bližšímu poznání našich zákazníků a zároveň k vytvoření hodnotných vztahů s nimi - metodu segmentace trhu a informační technologii zaměřenou na řízení vztahů se zákazníky (CRM systém). Segmentace zákazníků je založená jak na průzkumu trhu, tak na vlastní zkušenosti mnoha zaměstnanců firmy OEZ, kteří své zákazníky velmi dobře znají už mnoho let. CRM je v dnešní době nedílnou součástí každé firmy, která chce efektivně plánovat svoji komunikaci a marketingové kampaně a za prioritu považuje především spokojenost svých zákazníků. Celý proces je řízen podle základů projektového managementu. To je manažerská dovednost, při které je hlavním výstupem včasné dodání projektu s co nejnižším rozpočtem a plánem pro eliminaci potenciálních rizik. |
|
dc.format |
104 (133 322 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výzkum trhu
|
cs |
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
customer relationship management
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
projektový management
|
cs |
dc.subject |
projektové řízení
|
cs |
dc.subject |
vztahový marke-ting
|
cs |
dc.subject |
B2B marketing
|
cs |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
market segmentation
|
en |
dc.subject |
customer relationship management
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
project management
|
en |
dc.subject |
relationship marketing
|
en |
dc.subject |
B2B marketing
|
en |
dc.title |
Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Implementation of Market Segments into CRM System of OEZ s.r.o. Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-07-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis The process of implementing customer segments into the CRM system of OEZ com-pany reflects the common practice of marketing departments in medium and large compa-nies. It focuses on a combination of two important marketing tools which are used for buil-ding strong ties with our customers and also create valuable relationships with them - the method of market segmentation and information technology focused on customer relation-ship management (CRM system). Customer segmentation is based on the market research and on the personal experience of many OEZ employees, who have known their customers for many years. Today, CRM is an integral part of every company that wants effective plan-ning of its communication and marketing campaigns and prioritizes the satisfaction of its customers. The process is managed according to the basics of project management, which is a managerial skill where the main output is a punctual delivery of a planned project with the lowest possible budget and elimination of potential risks. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52236
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account