Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.
Autor: Phamová, Linh Giang
Vedoucí: Vydrová, Janka
Abstrakt: Diplomová práce Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o. reflektuje běžnou praxi marketingových oddělení ve středních i velkých firmách. Zaměřuje se na kombinaci dvou důležitých marketingových nástrojů, které slouží k bližšímu poznání našich zákazníků a zároveň k vytvoření hodnotných vztahů s nimi - metodu segmentace trhu a informační technologii zaměřenou na řízení vztahů se zákazníky (CRM systém). Segmentace zákazníků je založená jak na průzkumu trhu, tak na vlastní zkušenosti mnoha zaměstnanců firmy OEZ, kteří své zákazníky velmi dobře znají už mnoho let. CRM je v dnešní době nedílnou součástí každé firmy, která chce efektivně plánovat svoji komunikaci a marketingové kampaně a za prioritu považuje především spokojenost svých zákazníků. Celý proces je řízen podle základů projektového managementu. To je manažerská dovednost, při které je hlavním výstupem včasné dodání projektu s co nejnižším rozpočtem a plánem pro eliminaci potenciálních rizik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47465
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 52236


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
phamová_2020_dp.pdf 3.075Mb PDF Zobrazit/otevřít None
phamová_2020_op.docx 24.71Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
phamová_2020_vp.docx 24.73Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet