Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o. |
Autor: |
Phamová, Linh Giang
|
Vedoucí: |
Vydrová, Janka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o. reflektuje běžnou praxi marketingových oddělení ve středních i velkých firmách. Zaměřuje se na kombinaci dvou důležitých marketingových nástrojů, které slouží k bližšímu poznání našich zákazníků a zároveň k vytvoření hodnotných vztahů s nimi - metodu segmentace trhu a informační technologii zaměřenou na řízení vztahů se zákazníky (CRM systém). Segmentace zákazníků je založená jak na průzkumu trhu, tak na vlastní zkušenosti mnoha zaměstnanců firmy OEZ, kteří své zákazníky velmi dobře znají už mnoho let. CRM je v dnešní době nedílnou součástí každé firmy, která chce efektivně plánovat svoji komunikaci a marketingové kampaně a za prioritu považuje především spokojenost svých zákazníků. Celý proces je řízen podle základů projektového managementu. To je manažerská dovednost, při které je hlavním výstupem včasné dodání projektu s co nejnižším rozpočtem a plánem pro eliminaci potenciálních rizik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47465
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
52236
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet