dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Zlámalová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:07Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47462
|
|
dc.description.abstract |
Předložená diplomová práce si dává za cíl sestavit komplexní návrh projektu implementace e-shopu pro stavební a distribuční společnost Izolinvest, s.r.o. a sestává ze tří dílčích částí. První z nich se na základě literární rešerše zaměřuje na přehledné shrnutí teoretických poznatků, a to jak z oblasti internetového marketingu a reklamy, tak také e-komerce a internetového obchodu. Tyto poznatky poté dále slouží k realizaci praktické a projektové části práce. Praktická část navíc podrobně popisuje danou společnost a za využití situačních analýz a internetového průzkumu analyzuje její aktuální situaci jak z hlediska online, tak offline prostředí. Pro zjištění konkurenceshopnosti společnosti ve smyslu internetové prezentace je následně realizován konkurenční benchmarking. Projektová část se zabývá návrhem obsahového, grafického a technického řešení projektu, který je podroben také detailní nákladové, časové i rizikové analýze. |
|
dc.format |
136 s. (195 934 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
e-komerce
|
cs |
dc.subject |
prezentace na internetu
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
Internet presentation
|
en |
dc.subject |
Internet marketing
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení e-shopu ve společnosti Izolinvest, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project of E-shop Implementation for the Company Izolinvest, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kwarteng, Michael Adu |
|
dc.date.accepted |
2020-07-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the master's thesis resides in the creation of a comprehensive e-shop implementation project proposal for the construction and distribution company Izolinvest, s.r.o. The thesis is comprised of three constituent parts. Based on a literature review, the first part provides a theoretical background regarding both Internet marketing and advertising as well as e-commerce and e-shop, which represent crucial aspects for a realization of the other two parts of the thesis. The selected company is thus described and analyzed in the analytical part, both from the perspective of the online and offline environment, using situational analyses and the Internet research method. Subsequently, competitive benchmarking is conducted for the comparison of the company and its significant competitors. The project part deals with the provision of content, graphical, and technical project solutions and its detailed cost, time, and risk analyses. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52193
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|