Projekt zavedení e-shopu ve společnosti Izolinvest, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení e-shopu ve společnosti Izolinvest, s.r.o. |
Autor: |
Zlámalová, Lucie
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Předložená diplomová práce si dává za cíl sestavit komplexní návrh projektu implementace e-shopu pro stavební a distribuční společnost Izolinvest, s.r.o. a sestává ze tří dílčích částí. První z nich se na základě literární rešerše zaměřuje na přehledné shrnutí teoretických poznatků, a to jak z oblasti internetového marketingu a reklamy, tak také e-komerce a internetového obchodu. Tyto poznatky poté dále slouží k realizaci praktické a projektové části práce. Praktická část navíc podrobně popisuje danou společnost a za využití situačních analýz a internetového průzkumu analyzuje její aktuální situaci jak z hlediska online, tak offline prostředí. Pro zjištění konkurenceshopnosti společnosti ve smyslu internetové prezentace je následně realizován konkurenční benchmarking. Projektová část se zabývá návrhem obsahového, grafického a technického řešení projektu, který je podroben také detailní nákladové, časové i rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47462
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
52193
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet