dc.contributor.advisor |
Končitíková, Gabriela
|
|
dc.contributor.author |
Popelka, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:04Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:04Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47417
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem mé bakalářská práce je, v návaznosti na téma "Analýza marketingu se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její implementace do vybrané společnosti", zaměření na oblasti marketingu a řízení vztahu se zákazníky (tj. Costumer relationship management neboli CRM). Teoretická část se soustředí na uchopení pojmů marketingu, marketingové komunikace a CRM. V praktické části práce je vymezen celkový vývoj společnosti Baťa a.s. se zaměřením na marketing a CRM, obsahující informace zkoumané ve státním okresním archivu Zlín Kečuva, fond Baťa. Obsahuje také analýzu a komparace se společností Baťa, na základě kterých byly vytvořeny návrhy pro vybranou společnost. Cílem této práce byla analýza společnosti, identifikace slabých míst ve vybrané společnosti a efektivní řešení marketingu a CRM. |
|
dc.format |
70 s. (114 667 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahu se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
vztahový marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
customer relationship management
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
relationship marketing
|
en |
dc.title |
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a.s. do roku 1939 |
|
dc.title.alternative |
Marketing analysis focusing on customer relations in the company XYZ, following the example of the company Baťa Co. until 1939 |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2021-06-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of my bachelor's thesis, in connection with the topic "Marketing analysis with a focus on customer relationship management of Baťa a.s. until 1939 and its implementation in a selected company ", which focuses on the issues of marketing and customer relationship management. The theoretical part focuses on defining the concepts of marketing, marketing communication and CRM. The practical part of the work defines the overall development of the company Baťa a.s. with a focus on marketing and CRM, containing information examined in the state district archive Zlín-Kečuva, Baťa fund. It also contains an analysis and comparison with the company Baťa, on the basis of which proposals were created for a selected company. The aim of this work was to analyze the company's identification of weaknesses in the selected company and effective marketing and CRM solutions. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
59916
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2021-06-11 |
|