Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a.s. do roku 1939

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a.s. do roku 1939

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a.s. do roku 1939
Autor: Popelka, Ondřej
Vedoucí: Končitíková, Gabriela
Abstrakt: Předmětem mé bakalářská práce je, v návaznosti na téma "Analýza marketingu se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její implementace do vybrané společnosti", zaměření na oblasti marketingu a řízení vztahu se zákazníky (tj. Costumer relationship management neboli CRM). Teoretická část se soustředí na uchopení pojmů marketingu, marketingové komunikace a CRM. V praktické části práce je vymezen celkový vývoj společnosti Baťa a.s. se zaměřením na marketing a CRM, obsahující informace zkoumané ve státním okresním archivu Zlín Kečuva, fond Baťa. Obsahuje také analýzu a komparace se společností Baťa, na základě kterých byly vytvořeny návrhy pro vybranou společnost. Cílem této práce byla analýza společnosti, identifikace slabých míst ve vybrané společnosti a efektivní řešení marketingu a CRM.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47417
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 59916


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
popelka_2021_dp.pdf 1.440Mb PDF Zobrazit/otevřít None
popelka_2021_op.docx 22.79Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
popelka_2021_vp.docx 25.06Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet