Audiovizuální tvář české módy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stanická, Silvie
|
|
dc.contributor.author |
Ďabolková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47408
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na rozsah a kvalitu produkce českých fashion filmů a zároveň si pod drobnohled bere audiovizuální prezentaci vybraných českých a slovenských módních značek. Výsledky jsou stavěny do kontrastu s aktuálními světovými trendy, zahraniční tvorbou luxusních módních domů i malých značek lokálních tvůrců. Práce je do jisté míry ovlivněna opatřeními proti šíření nemoci Covid-19, která v minulých měsících značně proměnila ekonomiku, kulturu a také formy, jakými je v současnosti móda prezentována. Celosvětové omezení konání módních přehlídek a uzavření obchodů přinutilo módní značky najít nové způsoby, jak se svým publikem komunikovat. Většina z nich vsadila na video, což dalo vzniknout enormnímu množství audiovizuálního obsahu různé kvality. Právě díky těmto rozsáhlým materiálům je možné práci považovat za komplexní. Praktická část se věnuje přípravám výroby módního filmu a na konkrétním příkladu dopodrobna rozebírá jednotlivé výrobní postupy v preprodukci, včetně financování. Tento postup pomůže návrhářům i filmařům porozumět krokům, které je třeba podniknout pro výrobu módního filmu a zbaví je zbytečných obav z jejich náročnosti. |
|
dc.format |
164 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
arts management
|
cs |
dc.subject |
produkce
|
cs |
dc.subject |
kreativní průmysly
|
cs |
dc.subject |
mladá móda
|
cs |
dc.subject |
současné umění
|
cs |
dc.subject |
česká móda
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
fashion film
|
cs |
dc.subject |
audiovizuální prezentace
|
cs |
dc.subject |
arts management
|
en |
dc.subject |
production
|
en |
dc.subject |
creative industries
|
en |
dc.subject |
young fashion
|
en |
dc.subject |
contemporary art
|
en |
dc.subject |
Czech fashion
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
fashion film
|
en |
dc.subject |
audio-visual identity
|
en |
dc.title |
Audiovizuální tvář české módy |
|
dc.title.alternative |
Audiovisual Identity of the Czech Fashion |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štraneková, Mária |
|
dc.date.accepted |
2021-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on the range and quality of production in fashion films with an emphasis on the audio-visual presentation of selected Czech and Slovak fashion brands. The results are placed in contrast with current world production and the trends of luxury fashion houses alongside small fashion brands. The diploma thesis is slightly influenced by measures against the spread of COVID-19 which in recent months has significantly changed the economy, culture and forms in which fashion is currently presented. The thesis is divided into three concomitant sections. Under theory, the reader is introduced to the issue by defining the topic and setting it in a historical context. The practical section is devoted to the analysis of the audio-visual presentation of individual fashion brands. Finally under the project section, the preproduction of fashion film with specific examples including financing is described. |
|
dc.description.department |
Arts Management |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Arts Management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Arts Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Arts Management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Arts Management |
en |
dc.identifier.stag |
59801
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-05-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account