Audiovizuální tvář české módy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Audiovizuální tvář české módy |
Autor: |
Ďabolková, Klára
|
Vedoucí: |
Stanická, Silvie
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na rozsah a kvalitu produkce českých fashion filmů a zároveň si pod drobnohled bere audiovizuální prezentaci vybraných českých a slovenských módních značek. Výsledky jsou stavěny do kontrastu s aktuálními světovými trendy, zahraniční tvorbou luxusních módních domů i malých značek lokálních tvůrců. Práce je do jisté míry ovlivněna opatřeními proti šíření nemoci Covid-19, která v minulých měsících značně proměnila ekonomiku, kulturu a také formy, jakými je v současnosti móda prezentována. Celosvětové omezení konání módních přehlídek a uzavření obchodů přinutilo módní značky najít nové způsoby, jak se svým publikem komunikovat. Většina z nich vsadila na video, což dalo vzniknout enormnímu množství audiovizuálního obsahu různé kvality. Právě díky těmto rozsáhlým materiálům je možné práci považovat za komplexní. Praktická část se věnuje přípravám výroby módního filmu a na konkrétním příkladu dopodrobna rozebírá jednotlivé výrobní postupy v preprodukci, včetně financování. Tento postup pomůže návrhářům i filmařům porozumět krokům, které je třeba podniknout pro výrobu módního filmu a zbaví je zbytečných obav z jejich náročnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47408
|
Datum:
|
2020-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Arts Management |
Studijní obor:
|
Arts Management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59801
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet