Audiovizuální tvář české módy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Audiovizuální tvář české módy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Audiovizuální tvář české módy
Autor: Ďabolková, Klára
Vedoucí: Stanická, Silvie
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na rozsah a kvalitu produkce českých fashion filmů a zároveň si pod drobnohled bere audiovizuální prezentaci vybraných českých a slovenských módních značek. Výsledky jsou stavěny do kontrastu s aktuálními světovými trendy, zahraniční tvorbou luxusních módních domů i malých značek lokálních tvůrců. Práce je do jisté míry ovlivněna opatřeními proti šíření nemoci Covid-19, která v minulých měsících značně proměnila ekonomiku, kulturu a také formy, jakými je v současnosti móda prezentována. Celosvětové omezení konání módních přehlídek a uzavření obchodů přinutilo módní značky najít nové způsoby, jak se svým publikem komunikovat. Většina z nich vsadila na video, což dalo vzniknout enormnímu množství audiovizuálního obsahu různé kvality. Právě díky těmto rozsáhlým materiálům je možné práci považovat za komplexní. Praktická část se věnuje přípravám výroby módního filmu a na konkrétním příkladu dopodrobna rozebírá jednotlivé výrobní postupy v preprodukci, včetně financování. Tento postup pomůže návrhářům i filmařům porozumět krokům, které je třeba podniknout pro výrobu módního filmu a zbaví je zbytečných obav z jejich náročnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47408
Datum: 2020-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Arts Management
Studijní obor: Arts Management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59801


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ďabolková_2021_dp.pdf 6.791Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ďabolková_2021_op.doc 94.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ďabolková_2021_vp.doc 90Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet