Návrh na rozšíření sortimentu v oblasti privátních značek
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Vyskočilová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:54Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:54Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47178
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje sortimentu privátních značek a navrhuje jeho rozšíření. V teoretické části předkládá současné poznání v oblasti spotřebitelského chování, brandingu a privátních značek. V projektové části je představen kvantitativní výzkum a analýza jeho výsledků se zaměřením na zvyklosti spotřebitelů při nakupování privátních značek a postojů zákazníků k sortimentu privátních značek. Projektová část představuje vybraný maloobchodní řetězec a jeho marketingovou komunikaci. Součástí je návrh konkrétního produktu doplňujícího sortiment vybrané privátní značky a také marketingová komunikace jeho uvedení na trh. |
|
dc.format |
113 s. (203 400 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
privátní značky
|
cs |
dc.subject |
značky
|
cs |
dc.subject |
Lidl
|
cs |
dc.subject |
uvedení produktu na trh
|
cs |
dc.subject |
maloobchodní řetězec
|
cs |
dc.subject |
private labels
|
en |
dc.subject |
Lidl
|
en |
dc.subject |
product launch
|
en |
dc.subject |
retail store
|
en |
dc.title |
Návrh na rozšíření sortimentu v oblasti privátních značek |
|
dc.title.alternative |
A Proposal for Expanding the Product Range in the Field of Private Labels |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2021-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master thesis deals with private label range of products and suggests its expansion. The theoretical part of the thesis discusses the current knowledge of consumer behavior, branding, and private labels. The project part of the thesis presents a quantitative research and the analysis of its results. The analysis is focused on consumer behavior and attitude in relation to the private label range of products. The project part also introduces a particular retail store and its marketing communication. Furthermore, it proposes to expand the chosen private label range of goods with a specific product and propounds the marketing communication of its launch. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59407
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account