Návrh na rozšíření sortimentu v oblasti privátních značek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na rozšíření sortimentu v oblasti privátních značek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Vyskočilová, Veronika
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:54Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:54Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47178
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje sortimentu privátních značek a navrhuje jeho rozšíření. V teoretické části předkládá současné poznání v oblasti spotřebitelského chování, brandingu a privátních značek. V projektové části je představen kvantitativní výzkum a analýza jeho výsledků se zaměřením na zvyklosti spotřebitelů při nakupování privátních značek a postojů zákazníků k sortimentu privátních značek. Projektová část představuje vybraný maloobchodní řetězec a jeho marketingovou komunikaci. Součástí je návrh konkrétního produktu doplňujícího sortiment vybrané privátní značky a také marketingová komunikace jeho uvedení na trh.
dc.format 113 s. (203 400 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject privátní značky cs
dc.subject značky cs
dc.subject Lidl cs
dc.subject uvedení produktu na trh cs
dc.subject maloobchodní řetězec cs
dc.subject private labels en
dc.subject Lidl en
dc.subject product launch en
dc.subject retail store en
dc.title Návrh na rozšíření sortimentu v oblasti privátních značek
dc.title.alternative A Proposal for Expanding the Product Range in the Field of Private Labels
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2021-05-27
dc.description.abstract-translated This Master thesis deals with private label range of products and suggests its expansion. The theoretical part of the thesis discusses the current knowledge of consumer behavior, branding, and private labels. The project part of the thesis presents a quantitative research and the analysis of its results. The analysis is focused on consumer behavior and attitude in relation to the private label range of products. The project part also introduces a particular retail store and its marketing communication. Furthermore, it proposes to expand the chosen private label range of goods with a specific product and propounds the marketing communication of its launch.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59407
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
vyskočilová_2021_dp.pdf 1.915Mb PDF View/Open None
vyskočilová_2021_op.pdf 166.0Kb PDF View/Open None
vyskočilová_2021_vp.pdf 198.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account