Návrh na rozšíření sortimentu v oblasti privátních značek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh na rozšíření sortimentu v oblasti privátních značek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh na rozšíření sortimentu v oblasti privátních značek
Autor: Vyskočilová, Veronika
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje sortimentu privátních značek a navrhuje jeho rozšíření. V teoretické části předkládá současné poznání v oblasti spotřebitelského chování, brandingu a privátních značek. V projektové části je představen kvantitativní výzkum a analýza jeho výsledků se zaměřením na zvyklosti spotřebitelů při nakupování privátních značek a postojů zákazníků k sortimentu privátních značek. Projektová část představuje vybraný maloobchodní řetězec a jeho marketingovou komunikaci. Součástí je návrh konkrétního produktu doplňujícího sortiment vybrané privátní značky a také marketingová komunikace jeho uvedení na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47178
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59407


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vyskočilová_2021_dp.pdf 1.915Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vyskočilová_2021_op.pdf 166.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
vyskočilová_2021_vp.pdf 198.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet