Návrh na rozšíření sortimentu v oblasti privátních značek
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh na rozšíření sortimentu v oblasti privátních značek |
Autor: |
Vyskočilová, Veronika
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje sortimentu privátních značek a navrhuje jeho rozšíření. V teoretické části předkládá současné poznání v oblasti spotřebitelského chování, brandingu a privátních značek. V projektové části je představen kvantitativní výzkum a analýza jeho výsledků se zaměřením na zvyklosti spotřebitelů při nakupování privátních značek a postojů zákazníků k sortimentu privátních značek. Projektová část představuje vybraný maloobchodní řetězec a jeho marketingovou komunikaci. Součástí je návrh konkrétního produktu doplňujícího sortiment vybrané privátní značky a také marketingová komunikace jeho uvedení na trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47178
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
59407
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet