Komunikační strategie kavárny Kafata
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Ševčíková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:54Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:54Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47171
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce si klade za cíl vytvoření komunikační strategie a plánu pro kavárenský provoz, který bude využit k budování povědomí a zvýšení poptávky po službě. Větší část komunikačního plánu bude cílit na dobu po pominutí celosvětové pandemie COVID-19. V první části je vypracován teoretický základ k tématu marketing služeb se zaměřením na tvorbu marketingové a komunikační strategie a komunikačních nástrojů, vhodných k použití ve službách. V praktické části je představena kavárna a zmapován její aktuální stav, okolní trh a vnitřní a vnější faktory. Součástí praktické části jsou také klíčové výsledky smíšeného výzkumu, který si kladl za cíl profilaci cílové skupiny a prověření, jak jsou vybrané komunikační nástroje touto cílovou skupinou využívány. Projektová část práce zahrnuje nastavení komunikační strategie se zaměřením na všechny klíčové části komunikačního plánu. |
|
dc.format |
110 s. (142 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
kavárna
|
cs |
dc.subject |
pandemie
|
cs |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication channels
|
en |
dc.subject |
café
|
en |
dc.subject |
pandemic
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie kavárny Kafata |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications Strategy of Cafe Kafata |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2021-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this Master's thesis is to define and set communication strategy for a Café with focus on building awareness and demand increase. The communication plan is primarily targeting the post COVID-19 pandemic period. The theoretical part features the key elements of services marketing as well as marketing and communication strategic planning. The selected Café is described in the practical part of the thesis. Furthermore, this part is dedicated to analysis of internal and external environment of the company as well as to mapping of the market and main competitors. The strengths, weaknesses, opportunities and threats are stated in the practical part as well as the analysis of the marketing research which aimed at profiling the target group and understanding how they use the selected communication channels. The last part if fully focused on creating the communication strategy including all necessary planning steps and covering all key areas within the communication plan. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59399
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account