Komunikační strategie kavárny Kafata
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie kavárny Kafata |
Autor: |
Ševčíková, Lucie
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce si klade za cíl vytvoření komunikační strategie a plánu pro kavárenský provoz, který bude využit k budování povědomí a zvýšení poptávky po službě. Větší část komunikačního plánu bude cílit na dobu po pominutí celosvětové pandemie COVID-19. V první části je vypracován teoretický základ k tématu marketing služeb se zaměřením na tvorbu marketingové a komunikační strategie a komunikačních nástrojů, vhodných k použití ve službách. V praktické části je představena kavárna a zmapován její aktuální stav, okolní trh a vnitřní a vnější faktory. Součástí praktické části jsou také klíčové výsledky smíšeného výzkumu, který si kladl za cíl profilaci cílové skupiny a prověření, jak jsou vybrané komunikační nástroje touto cílovou skupinou využívány. Projektová část práce zahrnuje nastavení komunikační strategie se zaměřením na všechny klíčové části komunikačního plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47171
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59399
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet