dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Lysáková, Jiřina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47161
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje tématu hazardu, gamblingu a hrám s touto problematikou spojených s cílem dokázat role marketingové komunikace a její nástroje v dané oblasti působících a ovlivňujících potenciální i závislé hráče. Teoretická část popisuje vymezení pojmů a obeznámení se světovou i tuzemskou literaturou. Dále se věnuje druhům her a jejich propagaci, voleným médiím včetně možnému dopadu hazardu na hráče. Praktická část se zabývá povědomím cílové skupiny o dané problematice, marketingové komunikaci zaměřené na gambling působící na potenciální a závislé hráče. Dále vnímáním reklamy a médií, která je zprostředkovávají a jejich ovlivňování chování hráčů. Následně jsou srovnána všechna šetření a zodpovězeny výzkumné otázky. Projektová část se snaží navrhnout komunikační strategii centra řešící závislosti v podobě poradny poskytující odbornou pomoc a prevenci v tomto směru. |
|
dc.format |
115 s. (207 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
hazard
|
cs |
dc.subject |
gamblerství
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
herní automaty
|
cs |
dc.subject |
marketing herních automatů
|
cs |
dc.subject |
reklama online sázení
|
cs |
dc.subject |
reklama hazardu
|
cs |
dc.subject |
legislativa hazardu
|
cs |
dc.subject |
hazardní průmysl
|
cs |
dc.subject |
marketing v hazardním průmyslu
|
cs |
dc.subject |
reklama v hazardním průmyslu
|
cs |
dc.subject |
gambling
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
slot machines
|
en |
dc.subject |
online betting
|
en |
dc.subject |
slot machine marketing
|
en |
dc.subject |
advertising slot machines
|
en |
dc.subject |
online betting advertising
|
en |
dc.subject |
gambling legislation
|
en |
dc.title |
Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry |
|
dc.title.alternative |
The Role of Marketing Communication Focused for Gambling |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the topic of gambling and games related to this issue in order to prove the role of marketing communication and its tools in the field, acting and influencing potential and dependent players. The theoretical part describes the definition of terms and acquaintance with world and domestic literature. It also deals with the types of games and their promotion, the chosen media, including the possible impact of gambling on players. The practical part deals with the awareness of the target group about the issue, marketing communication focused on gambling affecting potential and dependent players. Furthermore, the perception of advertising and the media that mediate them and their influence on player behavior. Subsequently, all investigations are compared and research questions are answered. The project part tries to design a communication strategy of the center dealing with addictions in the form of a counseling center providing professional assistance and prevention in this direction. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59385
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|