Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry |
Autor: |
Lysáková, Jiřina
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje tématu hazardu, gamblingu a hrám s touto problematikou spojených s cílem dokázat role marketingové komunikace a její nástroje v dané oblasti působících a ovlivňujících potenciální i závislé hráče. Teoretická část popisuje vymezení pojmů a obeznámení se světovou i tuzemskou literaturou. Dále se věnuje druhům her a jejich propagaci, voleným médiím včetně možnému dopadu hazardu na hráče. Praktická část se zabývá povědomím cílové skupiny o dané problematice, marketingové komunikaci zaměřené na gambling působící na potenciální a závislé hráče. Dále vnímáním reklamy a médií, která je zprostředkovávají a jejich ovlivňování chování hráčů. Následně jsou srovnána všechna šetření a zodpovězeny výzkumné otázky. Projektová část se snaží navrhnout komunikační strategii centra řešící závislosti v podobě poradny poskytující odbornou pomoc a prevenci v tomto směru. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47161
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59385
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet