Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry
Autor: Lysáková, Jiřina
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje tématu hazardu, gamblingu a hrám s touto problematikou spojených s cílem dokázat role marketingové komunikace a její nástroje v dané oblasti působících a ovlivňujících potenciální i závislé hráče. Teoretická část popisuje vymezení pojmů a obeznámení se světovou i tuzemskou literaturou. Dále se věnuje druhům her a jejich propagaci, voleným médiím včetně možnému dopadu hazardu na hráče. Praktická část se zabývá povědomím cílové skupiny o dané problematice, marketingové komunikaci zaměřené na gambling působící na potenciální a závislé hráče. Dále vnímáním reklamy a médií, která je zprostředkovávají a jejich ovlivňování chování hráčů. Následně jsou srovnána všechna šetření a zodpovězeny výzkumné otázky. Projektová část se snaží navrhnout komunikační strategii centra řešící závislosti v podobě poradny poskytující odbornou pomoc a prevenci v tomto směru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47161
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59385


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lysáková_2021_dp.pdf 3.746Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lysáková_2021_op.doc 125.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lysáková_2021_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet