Návrh marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Kurková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47157
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu. V první části budou zpracována teoretická východiska, stanoveny cíle včetně metodologie práce. V praktické části bude představena samotná agenturu, její současný marketingový mix, provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, vyhodnocení kvalitativních rozhovorů a výzkumné sondy. V projektové části bude stanoven samotný návrh na základě poznatků z praktické části. Ten bude sloužit agentuře k rozvoji svého portfolia, komunikaci a tím k většímu povědomí mezi potenciálními zákazníky. |
|
dc.format |
102 s. (118 626 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
svatební agentura
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
Pestle analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
wedding agency
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis
|
en |
dc.subject |
Pestle analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu |
|
dc.title.alternative |
Marketing Campaign Proposal for a Wedding and Event Agency |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the proposal of a marketing campaign for a wedding and event agency. In the first part, the theoretical background will be elaborated, goals will be set, including the methodology of the work. In the practical part, I will introduce the agency itself, its current marketing mix, perform analyzes of the internal and micro-environment and evaluation of qualitative interviews and research probe. In the project part, the proposal will be determined on the basis of knowledge from the practical part. It will serve the agency to develop its portfolio, communication and thus to raise awareness among potential customers. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59381
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-04-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account