Návrh marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu |
Autor: |
Kurková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu. V první části budou zpracována teoretická východiska, stanoveny cíle včetně metodologie práce. V praktické části bude představena samotná agenturu, její současný marketingový mix, provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, vyhodnocení kvalitativních rozhovorů a výzkumné sondy. V projektové části bude stanoven samotný návrh na základě poznatků z praktické části. Ten bude sloužit agentuře k rozvoji svého portfolia, komunikaci a tím k většímu povědomí mezi potenciálními zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47157
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
59381
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet