Rebranding hokejového klubu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Jahoda, David
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47152
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je navržení komunikační strategie potenciálního rebrandingu hokejového klubu HC Olomouc, a to na základě analýzy rebrandingu konkurenčních klubů z českého prostředí HC Energie Karlovy Vary a HC Slavia Praha. K docílení co nejefektivnější komunikační strategie má dopomoct ověření použitých způsobů komunikace rebrandingu u zmíněných klubů v očích hokejové veřejnosti, zejména pak fanoušků, a také analýza současného brandingu HC Olomouc. K získání potřebných dat byly v práci použity metody polostrukturovaného rozhovoru a dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
105 s. (148 763) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
brand
|
cs |
dc.subject |
rebranding
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
hokej
|
cs |
dc.subject |
HC Olomouc
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
rebranding
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
hockey
|
en |
dc.subject |
HC Olomouc
|
en |
dc.title |
Rebranding hokejového klubu |
|
dc.title.alternative |
Rebranding of a Hockey Club |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to design a communication strategy for the potential rebranding of the HC Olomouc hockey club, based on an analysis of the rebranding of competing clubs from the Czech environment HC Energie Karlovy Vary and HC Slavia Praha. In order to achieve the most effective communication strategy, the verification of the used methods of communication rebranding at the mentioned clubs with the hockey public, especially the fans, as well as the analysis of the current branding of HC Olomouc should help. The methods of semi-structured interview and questionnaire survey were used to obtain the necessary data. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59374
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account