Rebranding hokejového klubu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rebranding hokejového klubu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rebranding hokejového klubu
Autor: Jahoda, David
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je navržení komunikační strategie potenciálního rebrandingu hokejového klubu HC Olomouc, a to na základě analýzy rebrandingu konkurenčních klubů z českého prostředí HC Energie Karlovy Vary a HC Slavia Praha. K docílení co nejefektivnější komunikační strategie má dopomoct ověření použitých způsobů komunikace rebrandingu u zmíněných klubů v očích hokejové veřejnosti, zejména pak fanoušků, a také analýza současného brandingu HC Olomouc. K získání potřebných dat byly v práci použity metody polostrukturovaného rozhovoru a dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47152
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59374


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jahoda_2021_dp.pdf 6.818Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jahoda_2021_op.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jahoda_2021_vp.doc 159Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet