dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Buňková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47143
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce řeší vybranou taneční školu Beat Up Zlín a její konkurenci, která se nachází také ve Zlíně. Práce je rozdělena do tří částí. Cílem práce je zjistit pomocí dotazníkového šetření to, jak je taneční škola aktuálně vnímána, jaké má nedostatky, na které by se mohla škola zaměřit, ale i její silné stránky, které by naopak mohla více podpořit. Pomocí rozhovorů autorka práce zjišťuje i vnímání taneční školy přímo uvnitř školy z pohledu lektorů, kteří zde vyučují. V projektové části autorka navrhuje projekt, který by do budoucna mohla taneční škola zrealizovat. Podstatou celého projektu je vytvoření náborové akce, která by zajistila větší množství nových členů do taneční školy, pomohla udržet stávající členy a podpořila by její celkové povědomí. |
|
dc.format |
96 s. (141 894 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
taneční marketing
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
rozhovor
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.subject |
dance marketing
|
en |
dc.subject |
sports marketing
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
interview
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Marketingový plán taneční skupiny Beat Up Zlín |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan of the Dance Group Beat Up Zlin |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master's thesis deals with the selected dance school Beat Up Zlín and its rival, which is also located in Zlín. The work is divided into three parts. The aim of the work is to find out by means of a questionnaire survey how the dance school is currently perceived, what are the shortcomings on which the school could focus, but also its strengths, which on the contrary could support more. With the help of interviews, the author also finds out the perception of the dance school directly inside the school from the point of view of the teachers who teach here. In the project part, the author proposes a project that the dance school could implement in the future. The essence of the whole project is the creation of a recruitment event that would provide a larger number of new members to the dance school, help retain existing members and support its overall awareness. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59362
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|