Marketingový plán taneční skupiny Beat Up Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán taneční skupiny Beat Up Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán taneční skupiny Beat Up Zlín
Autor: Buňková, Tereza
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato diplomová práce řeší vybranou taneční školu Beat Up Zlín a její konkurenci, která se nachází také ve Zlíně. Práce je rozdělena do tří částí. Cílem práce je zjistit pomocí dotazníkového šetření to, jak je taneční škola aktuálně vnímána, jaké má nedostatky, na které by se mohla škola zaměřit, ale i její silné stránky, které by naopak mohla více podpořit. Pomocí rozhovorů autorka práce zjišťuje i vnímání taneční školy přímo uvnitř školy z pohledu lektorů, kteří zde vyučují. V projektové části autorka navrhuje projekt, který by do budoucna mohla taneční škola zrealizovat. Podstatou celého projektu je vytvoření náborové akce, která by zajistila větší množství nových členů do taneční školy, pomohla udržet stávající členy a podpořila by její celkové povědomí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47143
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 59362


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
buňková_2021_dp.pdf 3.110Mb PDF Zobrazit/otevřít None
buňková_2021_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
buňková_2021_vp.doc 157Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet