dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Šišková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47127
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na téma, které spadá do marketingu zábavního průmyslu, konkrétně týkajícího se nelegálního šíření a stahování hudebního obsahu na internetu v České republice. Podstatnou částí je vypracování teoretického základu, který se dotýká o témata jako je digitální hudba, nákupní chování spotřebitelů na internetu a pirátské chování na českém hudebním trhu. Praktická část má za úkol zjistit, jak dokáže pirátské chování ovlivňovat hudební business v České republice, a jak se k takovému chování staví běžný uživatel hudby. V poslední řadě pak bude zkoumáno, zda se s příchodem digitálních hudebních platforem snížil pokles stahování hudebního obsahu a jeho nelegálního šíření. Výzkum je prováděn kvantitativně a kvalitativně tak, aby vedl ke zodpovězení výzkumných otázek. Projektová část navrhuje obsah, který má poukázat na pirátské chování na internetu a vysvětlit mladší generaci, proč je tato forma nelegální, komu reálně přísluší peníze ze zakoupené hudby, jak funguje hudební business v České republice a jak funguje hudební správa. |
|
dc.format |
95 s. (170 198 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing zábavního průmyslu
|
cs |
dc.subject |
hudební průmysl
|
cs |
dc.subject |
pirátství
|
cs |
dc.subject |
digitální pirátství
|
cs |
dc.subject |
nelegální obsah
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
digitální hudba
|
cs |
dc.subject |
hudební vydavatelství
|
cs |
dc.subject |
český hudební trh
|
cs |
dc.subject |
marketing in the entertainment industry
|
en |
dc.subject |
music industry
|
en |
dc.subject |
piracy
|
en |
dc.subject |
digital piracy
|
en |
dc.subject |
illegal content
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
digital music
|
en |
dc.subject |
record labels
|
en |
dc.subject |
Czech music market
|
en |
dc.title |
Nelegální šíření digitálního obsahu v rámci českého hudebního trhu |
|
dc.title.alternative |
Illegal Distribution of Digital Content Within the Czech Music Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on a topic which falls within the scope of marketing in the entertainment industry. Specifically, it deals with the illegal distribution and downloading of music content on the internet in the Czech Republic. A substantial part of this thesis constitutes of a theoretical background which touches upon themes like digital music, consumers' buying behavior on the internet and piracy on the Czech music market. The practical part of the thesis aims to ascertain how the piracy can influence the music business in the Czech Republic and how the regular music user feels about this behavior. Finally, the thesis will analyze if the arrival of digital music platforms reduced the amount of downloading music content and its illegal distribution. The analysis is on a quantitative as well as qualitative basis so that it leads to answering of the research questions. The project of this thesis proposes a content which should point out piracy on the internet and explain to the younger generation, why this form is illegal, to whom the money from purchased music belongs, how the music business in the Czech Republic works and how the music management operates. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59345
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|