Nelegální šíření digitálního obsahu v rámci českého hudebního trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nelegální šíření digitálního obsahu v rámci českého hudebního trhu |
Autor: |
Šišková, Klára
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na téma, které spadá do marketingu zábavního průmyslu, konkrétně týkajícího se nelegálního šíření a stahování hudebního obsahu na internetu v České republice. Podstatnou částí je vypracování teoretického základu, který se dotýká o témata jako je digitální hudba, nákupní chování spotřebitelů na internetu a pirátské chování na českém hudebním trhu. Praktická část má za úkol zjistit, jak dokáže pirátské chování ovlivňovat hudební business v České republice, a jak se k takovému chování staví běžný uživatel hudby. V poslední řadě pak bude zkoumáno, zda se s příchodem digitálních hudebních platforem snížil pokles stahování hudebního obsahu a jeho nelegálního šíření. Výzkum je prováděn kvantitativně a kvalitativně tak, aby vedl ke zodpovězení výzkumných otázek. Projektová část navrhuje obsah, který má poukázat na pirátské chování na internetu a vysvětlit mladší generaci, proč je tato forma nelegální, komu reálně přísluší peníze ze zakoupené hudby, jak funguje hudební business v České republice a jak funguje hudební správa. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47127
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59345
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet