Nelegální šíření digitálního obsahu v rámci českého hudebního trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nelegální šíření digitálního obsahu v rámci českého hudebního trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nelegální šíření digitálního obsahu v rámci českého hudebního trhu
Autor: Šišková, Klára
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na téma, které spadá do marketingu zábavního průmyslu, konkrétně týkajícího se nelegálního šíření a stahování hudebního obsahu na internetu v České republice. Podstatnou částí je vypracování teoretického základu, který se dotýká o témata jako je digitální hudba, nákupní chování spotřebitelů na internetu a pirátské chování na českém hudebním trhu. Praktická část má za úkol zjistit, jak dokáže pirátské chování ovlivňovat hudební business v České republice, a jak se k takovému chování staví běžný uživatel hudby. V poslední řadě pak bude zkoumáno, zda se s příchodem digitálních hudebních platforem snížil pokles stahování hudebního obsahu a jeho nelegálního šíření. Výzkum je prováděn kvantitativně a kvalitativně tak, aby vedl ke zodpovězení výzkumných otázek. Projektová část navrhuje obsah, který má poukázat na pirátské chování na internetu a vysvětlit mladší generaci, proč je tato forma nelegální, komu reálně přísluší peníze ze zakoupené hudby, jak funguje hudební business v České republice a jak funguje hudební správa.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47127
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59345


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šišková_2021_dp.pdf 1.936Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šišková_2021_op.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šišková_2021_vp.doc 133Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet