Marketingová komunikace sportovní značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace sportovní značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Mičulková, Petra
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:51Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:51Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47120
dc.description.abstract Tato diplomová práce pojednává o marketingové komunikaci sportovní značky. Zabývá se především sociálními sítěmi Facebook a Instagram a zaměřuje se na zlepšení vnímání značky běžci. Teoretická část zpracovává problematiku marketingu zaměřeného na běžeckou obuv, nákupní chování a vnímaní značky. Praktická část krátce představuje značku a dále se věnuje rozboru získaných dat z kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Projektová část uplatňuje získané poznatky a informace, ze kterých je připraven projekt pro značku.
dc.format 99 s. (149 620 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sportovní značka cs
dc.subject běžecká obuv cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject vnímání značky cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject Sports brand en
dc.subject running shoes en
dc.subject marketing communication en
dc.subject social networking sites en
dc.subject brand perception en
dc.subject purchase behaviour en
dc.subject qualitative research en
dc.subject quantitative research en
dc.title Marketingová komunikace sportovní značky
dc.title.alternative Marketing Communication of the Sport Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated This master's thesis deals with the marketing communication of the sports brand. Its main subject of the study is social media such as Facebook and Instagram, it also deals with the runners' perception of the brand. The theory deals with marketing considering running shoes, consumer behaviour and brand perception. The practical part consists of the introduction of the sports brand and further information is about the research analyses. Analyses include qualitative and quantitative researches. The project part applies information obtained from analyses and thus the marketing project may be created.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59335
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
mičulková_2021_dp.pdf 3.911Mb PDF View/Open None
mičulková_2021_op.pdf 383.4Kb PDF View/Open None
mičulková_2021_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account