Marketingová komunikace sportovní značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace sportovní značky |
Autor: |
Mičulková, Petra
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce pojednává o marketingové komunikaci sportovní značky. Zabývá se především sociálními sítěmi Facebook a Instagram a zaměřuje se na zlepšení vnímání značky běžci. Teoretická část zpracovává problematiku marketingu zaměřeného na běžeckou obuv, nákupní chování a vnímaní značky. Praktická část krátce představuje značku a dále se věnuje rozboru získaných dat z kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Projektová část uplatňuje získané poznatky a informace, ze kterých je připraven projekt pro značku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47120
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59335
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet