Postoj žen generací X a Y k vybrané značce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoj žen generací X a Y k vybrané značce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Drábková, Daniela
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47090
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zjištěním postojů ke konkrétní značce a je zaměřena na postoje žen patřících do generace X a Y. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů jako je význam brandingu v současnosti, spotřebitelské chování či charakteristiky generace X a Y. V kapitole soustředící se na branding je zahrnuto i vysvětlení postojů. Závěr teoretické části definuje hlavní cíl, výzkumné otázky a výzkumné metody této diplomové práce. V praktické části je představena zvolená značka, včetně analýz největších konkurentů. Hlavním výstupem této práce je dotazníkové šetření a provedení polostrukturovaných rozhovorů. Tyto metody zkoumají, jaké postoje mají ženy generace X a Y k vybrané značce. Na základě získaných dat je v projektové části vypracován návrh komunikační kampaně na zvýšení povědomí o značce.
dc.format 109 s. (157 566 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject branding cs
dc.subject značka cs
dc.subject postoj cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject generace X cs
dc.subject generace Y cs
dc.subject branding en
dc.subject brand en
dc.subject attitude en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject generation X en
dc.subject generation Y en
dc.title Postoj žen generací X a Y k vybrané značce
dc.title.alternative The Attitude of Women of Generations X and Y to a Particular Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the determination of attitudes towards a specific brand with the focus on attitudes of women belonging to generations X and Y. The thesis consists of three main parts. The theoretical part is focused on explaining concepts such as the importance of branding today, consumer behavior, or characteristics of generations X and Y. The chapter focusing on branding also includes an explanation of what attitudes are. The conclusion of the theoretical part defines the main goal, research questions, and research methods of this diploma thesis. The practical part presents the selected brand, including analyses of its largest competitors. The main output of this thesis is a questionnaire survey and conduction of the semi-structured interviews. These methods examine attitudes of women of generations X and Y towards the chosen brand. Based on the obtained data, a proposal for a communication campaign to increase brand awareness is developed in the project part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59298
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
drábková_2021_dp.pdf 3.060Mb PDF View/Open None
drábková_2021_op.doc 158Kb Unknown View/Open None
drábková_2021_vp.pdf 168.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account