Postoj žen generací X a Y k vybrané značce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Postoj žen generací X a Y k vybrané značce |
Autor: |
Drábková, Daniela
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá zjištěním postojů ke konkrétní značce a je zaměřena na postoje žen patřících do generace X a Y. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů jako je význam brandingu v současnosti, spotřebitelské chování či charakteristiky generace X a Y. V kapitole soustředící se na branding je zahrnuto i vysvětlení postojů. Závěr teoretické části definuje hlavní cíl, výzkumné otázky a výzkumné metody této diplomové práce. V praktické části je představena zvolená značka, včetně analýz největších konkurentů. Hlavním výstupem této práce je dotazníkové šetření a provedení polostrukturovaných rozhovorů. Tyto metody zkoumají, jaké postoje mají ženy generace X a Y k vybrané značce. Na základě získaných dat je v projektové části vypracován návrh komunikační kampaně na zvýšení povědomí o značce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47090
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59298
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet