Postoj žen generací X a Y k vybrané značce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postoj žen generací X a Y k vybrané značce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postoj žen generací X a Y k vybrané značce
Autor: Drábková, Daniela
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá zjištěním postojů ke konkrétní značce a je zaměřena na postoje žen patřících do generace X a Y. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů jako je význam brandingu v současnosti, spotřebitelské chování či charakteristiky generace X a Y. V kapitole soustředící se na branding je zahrnuto i vysvětlení postojů. Závěr teoretické části definuje hlavní cíl, výzkumné otázky a výzkumné metody této diplomové práce. V praktické části je představena zvolená značka, včetně analýz největších konkurentů. Hlavním výstupem této práce je dotazníkové šetření a provedení polostrukturovaných rozhovorů. Tyto metody zkoumají, jaké postoje mají ženy generace X a Y k vybrané značce. Na základě získaných dat je v projektové části vypracován návrh komunikační kampaně na zvýšení povědomí o značce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47090
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59298


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
drábková_2021_dp.pdf 3.060Mb PDF Zobrazit/otevřít None
drábková_2021_op.doc 158Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
drábková_2021_vp.pdf 168.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet