Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Bolfová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:50Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47088
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se podrobně zabývá současnou komunikací kulturní instituce Museum Kampa na sociálních sítích. Při práci je kladen důraz na komunikaci týkající se stálé expozice děl malíře Františka Kupky. Cílem je zjistit, zda je jí v online komunikaci poskytován dostatečný prostor, případně navrhnout zlepšení. Teoretická práce se zabývá kulturním marketingem a managementem, teorií muzeí, kterou rozšiřuje marketing muzeí a téma sociálních sítí v kulturní sféře. Praktická část poskytuje formou případové studie podrobný vhled do fungování instituce a následně je provedeno pozorování komunikace na základě předem stanovených kritérií. Součástí je dotazníkové šetření, jehož součástí je zjistit informační potřeby předem definované cílové skupiny na sociálních sítích a na jejich základě vypracovat komunikační strategii pro dlouhodobou propagaci děl Františka Kupky ve sbírce Musea Kampy na sociálních sítích a navrhnout další komunikační aktivity s tím související. |
|
dc.format |
113 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
kulturní marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing muzeí
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
kulturní instituce
|
cs |
dc.subject |
Museum Kampa
|
cs |
dc.subject |
František Kupka
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
cultural marketing
|
en |
dc.subject |
museum marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
cultural institution
|
en |
dc.subject |
Museum Kampa
|
en |
dc.subject |
Francois Kupka
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of the Kampa Museum on Social Networks with Emphasis on the Collection of František Kupka |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis focuses in detail on a current social media communication of Prague's cultural institution Museum Kampa. Emphasis is placed on promoting permanent exhibition of works by painter František Kupka. The aim is to find out whether it is provided with sufficient space in online communication, eventually to suggest improvements. The theoretical work describes the theory of cultural marketing and management, museums followed by marketing of museums and the topic of social media in culture. The practical part provides a detailed insight into the functioning of the institution in a form of case study then followed by observation of social media communication. For this method, criteria was defined ahead. For the purposes of this thesis, a questionnaire survey was conducted. The results help with defining information needs of a predefined target group on social media. Based on that there will be designed long-term communication strategy of promoting František Kupka's works in the Museum Kampa collection on social media and suggest other related communication activities. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59296
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account