Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky |
Autor: |
Bolfová, Tereza
|
Vedoucí: |
Gartnerová, Eva
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se podrobně zabývá současnou komunikací kulturní instituce Museum Kampa na sociálních sítích. Při práci je kladen důraz na komunikaci týkající se stálé expozice děl malíře Františka Kupky. Cílem je zjistit, zda je jí v online komunikaci poskytován dostatečný prostor, případně navrhnout zlepšení. Teoretická práce se zabývá kulturním marketingem a managementem, teorií muzeí, kterou rozšiřuje marketing muzeí a téma sociálních sítí v kulturní sféře. Praktická část poskytuje formou případové studie podrobný vhled do fungování instituce a následně je provedeno pozorování komunikace na základě předem stanovených kritérií. Součástí je dotazníkové šetření, jehož součástí je zjistit informační potřeby předem definované cílové skupiny na sociálních sítích a na jejich základě vypracovat komunikační strategii pro dlouhodobou propagaci děl Františka Kupky ve sbírce Musea Kampy na sociálních sítích a navrhnout další komunikační aktivity s tím související. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47088
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
59296
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet