Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky
Autor: Bolfová, Tereza
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Diplomová práce se podrobně zabývá současnou komunikací kulturní instituce Museum Kampa na sociálních sítích. Při práci je kladen důraz na komunikaci týkající se stálé expozice děl malíře Františka Kupky. Cílem je zjistit, zda je jí v online komunikaci poskytován dostatečný prostor, případně navrhnout zlepšení. Teoretická práce se zabývá kulturním marketingem a managementem, teorií muzeí, kterou rozšiřuje marketing muzeí a téma sociálních sítí v kulturní sféře. Praktická část poskytuje formou případové studie podrobný vhled do fungování instituce a následně je provedeno pozorování komunikace na základě předem stanovených kritérií. Součástí je dotazníkové šetření, jehož součástí je zjistit informační potřeby předem definované cílové skupiny na sociálních sítích a na jejich základě vypracovat komunikační strategii pro dlouhodobou propagaci děl Františka Kupky ve sbírce Musea Kampy na sociálních sítích a navrhnout další komunikační aktivity s tím související.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47088
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 59296


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bolfová_2021_dp.pdf 4.746Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bolfová_2021_op.doc 159.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bolfová_2021_vp.pdf 62.75Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet