Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Prokopová, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:50Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47075
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka. Teoretická část sumarizuje a vymezuje teoretické pojmy, které souvisejí s tématem budování značky a nákupním rozhodovacím procesem zákazníka. Praktická část je tvořena charakteristikou společnosti Kave Footwear a kvantitativním výzkumem. V závěru práce se nachází zodpovězení výzkumných otázek. |
|
dc.format |
62 s. (81 784 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
Kave Footwear
|
cs |
dc.subject |
chování spotřebitele
|
cs |
dc.subject |
nákup
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
Kave Footwear
|
en |
dc.subject |
consumer behaviour
|
en |
dc.subject |
purchase
|
en |
dc.title |
Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka |
|
dc.title.alternative |
The Influence of Brand Communication on the Customer's Purchasing Decision-making Process |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with impact of brand communications on the customer decision-making process. The theoretical part summarizes and defines theoretical concepts related to the topic of brand building and the customer decision-making process. The practical part consists of the characteristics of the company Kave Footwear and quantitative research. At the end of the work there is the answer to research questions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59283
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account