Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Prokopová, Kamila
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47075
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vlivem komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka. Teoretická část sumarizuje a vymezuje teoretické pojmy, které souvisejí s tématem budování značky a nákupním rozhodovacím procesem zákazníka. Praktická část je tvořena charakteristikou společnosti Kave Footwear a kvantitativním výzkumem. V závěru práce se nachází zodpovězení výzkumných otázek.
dc.format 62 s. (81 784 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject Kave Footwear cs
dc.subject chování spotřebitele cs
dc.subject nákup cs
dc.subject brand en
dc.subject brand building en
dc.subject Kave Footwear en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject purchase en
dc.title Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka
dc.title.alternative The Influence of Brand Communication on the Customer's Purchasing Decision-making Process
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with impact of brand communications on the customer decision-making process. The theoretical part summarizes and defines theoretical concepts related to the topic of brand building and the customer decision-making process. The practical part consists of the characteristics of the company Kave Footwear and quantitative research. At the end of the work there is the answer to research questions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59283
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
prokopová_2021_dp.pdf 1.313Mb PDF View/Open None
prokopová_2021_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
prokopová_2021_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account