Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka
Autor: Prokopová, Kamila
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá vlivem komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka. Teoretická část sumarizuje a vymezuje teoretické pojmy, které souvisejí s tématem budování značky a nákupním rozhodovacím procesem zákazníka. Praktická část je tvořena charakteristikou společnosti Kave Footwear a kvantitativním výzkumem. V závěru práce se nachází zodpovězení výzkumných otázek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47075
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59283


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
prokopová_2021_dp.pdf 1.313Mb PDF Zobrazit/otevřít None
prokopová_2021_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
prokopová_2021_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet