Vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Procházka, Daniel
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47074
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí. Pro účely této práce byl vybrán e-shop Našeobchody.cz, se kterým autor práce na tvorbě digitální komunikace spolupracuje. Teoretická část se zabývá pojmy z digitální komunikace, e-commerce a brandbuildingu, které slouží k porozumění druhé částí této práce. V rámci praktické části je značka Našeobchody.cz blíže charakterizována a následně jsou provedeny čtyři šetření jak kvalitativního, tak kvantitativního charakteru. Na základě provedených výzkumů jsou následně zodpovězeny výzkumné otázky a formulována doporučení.
dc.format 83 s. (126 968 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject E-commerce cs
dc.subject Značka cs
dc.subject Budování značky cs
dc.subject Digitální komunikace cs
dc.subject Digitální marketing cs
dc.subject E-commerce en
dc.subject Brand en
dc.subject Brand building en
dc.subject Digital communication en
dc.subject Digital marketing en
dc.title Vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí
dc.title.alternative The Impact of Building an E-shop Brand on its Performance in a Digital Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis topic is the influence of building an e-shop brand on its performance in a digital environment. For this work, the e-shop Našeobchody.cz was chosen, with which the author of the thesis cooperates in the creation of digital communication. The theoretical part deals with digital communication concepts, e-commerce and brand-building, which help understand the second part of this work better. Within the practical part, the Našeobchody.cz brand is further characterized, and four surveys of both qualitative and quantitative types are performed. Based on the performed research, research questions are then answered, and recommendations are formulated.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59282
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
procházka_2021_dp.pdf 3.078Mb PDF View/Open None
procházka_2021_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
procházka_2021_vp.doc 133Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account