Vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Procházka, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:50Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47074
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí. Pro účely této práce byl vybrán e-shop Našeobchody.cz, se kterým autor práce na tvorbě digitální komunikace spolupracuje. Teoretická část se zabývá pojmy z digitální komunikace, e-commerce a brandbuildingu, které slouží k porozumění druhé částí této práce. V rámci praktické části je značka Našeobchody.cz blíže charakterizována a následně jsou provedeny čtyři šetření jak kvalitativního, tak kvantitativního charakteru. Na základě provedených výzkumů jsou následně zodpovězeny výzkumné otázky a formulována doporučení. |
|
dc.format |
83 s. (126 968 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
E-commerce
|
cs |
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
Budování značky
|
cs |
dc.subject |
Digitální komunikace
|
cs |
dc.subject |
Digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
E-commerce
|
en |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
Brand building
|
en |
dc.subject |
Digital communication
|
en |
dc.subject |
Digital marketing
|
en |
dc.title |
Vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí |
|
dc.title.alternative |
The Impact of Building an E-shop Brand on its Performance in a Digital Environment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis topic is the influence of building an e-shop brand on its performance in a digital environment. For this work, the e-shop Našeobchody.cz was chosen, with which the author of the thesis cooperates in the creation of digital communication. The theoretical part deals with digital communication concepts, e-commerce and brand-building, which help understand the second part of this work better. Within the practical part, the Našeobchody.cz brand is further characterized, and four surveys of both qualitative and quantitative types are performed. Based on the performed research, research questions are then answered, and recommendations are formulated. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59282
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account