Vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí
Autor: Procházka, Daniel
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí. Pro účely této práce byl vybrán e-shop Našeobchody.cz, se kterým autor práce na tvorbě digitální komunikace spolupracuje. Teoretická část se zabývá pojmy z digitální komunikace, e-commerce a brandbuildingu, které slouží k porozumění druhé částí této práce. V rámci praktické části je značka Našeobchody.cz blíže charakterizována a následně jsou provedeny čtyři šetření jak kvalitativního, tak kvantitativního charakteru. Na základě provedených výzkumů jsou následně zodpovězeny výzkumné otázky a formulována doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47074
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59282


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
procházka_2021_dp.pdf 3.078Mb PDF Zobrazit/otevřít None
procházka_2021_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
procházka_2021_vp.doc 133Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet