Marketingové komunikace Kánoe klubu Opava

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Kánoe klubu Opava

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Mrázková, Mária
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47066
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací neziskové sportovní organizace Kánoe klub Opava. V teoretické části jsou definovány neziskové organizace a marketingové komunikace. Následně jsou zde popsány sportovní organizace a jejich marketingová činnost. Praktická část popisuje vybranou sportovní organizaci a zaměřuje se na kvalitativní výzkum formou rozhovoru a focus group. Na základě výsledků a analýz jsou doporučeny konkrétní kroky ke zlepšení komunikace.
dc.format 66 s. (102 189 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kánoe klub Opava cs
dc.subject kanoistika cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace v neziskovém sektoru cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject neziskové organizace v oblasti sportu cs
dc.subject canoeing en
dc.subject Kánoe klub Opava en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject marketing communications en
dc.subject marketing communications in the non-profit sector en
dc.subject non-profit sector en
dc.subject non-profit organizations in sports area en
dc.title Marketingové komunikace Kánoe klubu Opava
dc.title.alternative Marketing Communications of Kánoe Klub Opava
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor´s thesis is concerned with the marketing communications of the non-profit sports organization Kánoe klub Opava. In theoretical part are defined non-profit organizations and marketing communications. Afterwards are described sports organizations and their marketing activities. The practical part describes chosen sports organization and also is focusing on qualitative research in the form of interview and focus group. Based on the results and analyzes, are recommended specific steps to improve communications.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59274
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
mrázková_2021_dp.pdf 1.394Mb PDF View/Open None
mrázková_2021_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
mrázková_2021_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account